Hvad sker der egentlig i kirken når det ikke er søndag?

Der sker rigtig meget i Karlslunde og Karlstrup kirker, og ved at klikke på et af menupunkterne  kan du finde ud af, hvad der sker på ugens andre seks dage.

Karlslunde og Karlstrup kirker tilbyder mange forskellige aktiviteter, møder, udflugter og arrangementer til alle aldersgrupper, så slå dig løs, og se om ikke du kan finde noget der vil interessere dig.

Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive til kirkekontoret med en god idé.

Vil du være frivillig i kirken?

Hvis du gerne vil være frivillig i kirkens sociale fællesskab, er der gode muligheder for at blive frivillig i Karlslunde og Karlstrup kirker.

Du kan både blive fast frivillig i fx madklubben, gudstjenesteværksted eller 3,2,1 - Café, eller du kan være løst tilknyttet frivillig, som fx hjælper til ved større arrangementer som sommerfesten.

Vil du være frivillig, er du velkommen til at kontakte kirkekontoret.